En lättnad suck

Sedan en tid tillbaka har jag funderat på vart mitt kära bismarckhalsband är och ikväll har jag letat som en tok efter det. Jag har tittat överallt och övervägde nästan till att öppna dammsugarpåsen, men jag ringer hem till pappa och ber honom titta om det finns där. Jag drog en lättnad suck när han berättade att det låg hemma vid spegeln. Skönt, nu kan jag släppa det! Det får åka med hit till Uppsala nästa gång jag åker hem..

Ikväll har jag inte hunnit göra något alls, men det kanske beror på att jag kom hem först vid kl 20.00 som jag förutspådde. Sedan dess har jag nästan bara hunnit surra i telefonen, men nu blir det strax läggdags.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0