En helt underbar helg!

Jag har haft så himla trevligt hela helgen och det var så tråkigt när pappa och Joel åkte hem för ett litet tag sedan! Alltid lika jobbigt... Det är ju som sagt nu som ensamheten är som värst.

Gårdagen spenderades ute på Gränby Centrum. Joel gick lös i butikerna och handlade en massa kläder, vi fikade Alla-hjärtans-dag-fika tillsammans och bara myste. Sedan blev det stor inhandling på ICA MAXI. Nu har jag mat så det räcker fram till sommaren tror jag och frysen är full till bristningsgränsen! Vi kom hem sent så det blev middag på restaurangen mitt emot - oxfilé och potatisgratäng. Sedan bakade jag bröd och såg på Melodifestivalden om vartannat medan de satt bänkade i soffan. Mycket bättre än förra lördagen tycker jag! Det började ju likna något. Sedan blev det ost och kew och Bruce den allsmäktige som förgyllde resten av kvällen.

Idag började vi dagen med att fika och se på alla vintersporter av dess slag. Jonsson vann skidskytten och det var ju himla kul! Därefter åkte vi ut på Gränby igen och handlade upp lite bonuscheckar som vi hade glömt att ta med oss igår. Sedan åkte vi hem och såg slutet på herrarnas slalom och bara sett tv tills det var dags för dem att åka. Trist som sagt, väldigt trist. Men tiden går ju så himla fort numer så snart ses vi nog igen. Hela sommaren är jag ju hemma :-)

Jag har haft en sån bra helg och det har varit så mysigt att ha dem här hela helgen. Synd bara att tiden går så fort bara!

Nu ska jag snart iväg på gymmet och träna bort lite av helgens kalorier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0