Disciplin

Idag har jag varit så duktig! I 10 timmar har jag pluggat och det är inte illa, inte alls. Jag har hunnit med en massa! En föreläsning som var bland de sämre jag någonsin gått på just för att allt var så ytligt och inte gick in på djupet. Det var tydligen viktigare att redovisa massa siffror om fastighetsköp istället för att prata om felen som man som säljare kan tillämpa och vilka rekvisit som måste var uppfyllda. Sedan blev det plugg på JB, lunch, fortsatt plugg, basgruppsmöte och sedan plugg lite till innan det var dags för att gå hem. Men det har varit så himla kul att plugga idag. Jag älskar sådana dagar!



Här sitter jag och läser rättsfall och nöter upp överstrykningspennorna. Imorgon måste jag köpa fler!


Kom hem före sju och nu har jag lagat middag och ätit. Nu är det Halv 8 hos mig på TV och sedan hägrar finalen i Top Model. Jag hejar på Analeigh! Sedan skulle jag kunna krypa i säng för jag är rätt trött faktiskt. Den här dagen tog på. Men jag är stolt över att jag nästan hoppade upp ur sängen imorse och var pigg. Det var länge sedan!

Nä, ska värma en av mammas goda bullar och sätta mig i soffan och slappa resten av kvällen. Eller jag skulle ha renskrivit dagens föreläsning, men det hinner jag med innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0