Back in town

Nu är jag tillbaka i Uppsala! Skönt faktiskt och snygg i håret är jag också! Anna är ju min favoritfrisör! Fick en massa tips och råd om mitt hår och hon skröt på mitt tjocka, långa hår som det behövdes två hårtorkare till för att få det torrt på kort tid. Skulle ha fotat så ni fått sett hur kul det såg ut när Anna fönade håret.. Nä, nu ska jag tajma in så jag gör mig snygg i håret hos henne varje gång jag åker hem!

Nu är jag nästan blond ska ni veta, eller ja, ljus för att vara brunett i vart fall och jag trivs i det. Det känns så himla somrigt! Någon bild kommer väl upp senare när jag orkar fota... Tog en bild tidigare idag, men den gör inte verkligheten rättvis har jag insett.

Nä, nu ska jag se lite tv. Ingen träning idag för jag hann inte hem i tid. Kan ju inte missa advokaterna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0