Anna-time

Anna kom hit ikväll och bjöd på glass och god hemmagjord chokladsås. När hon står vid spisen och rör ihop såsen säger hon:
- Min pappa brukar ha i senap för att den ska bli lite tjockare.
- Jahaaaaa, säger jag. Men jag har ingen senap hemma.
- Senap? Hahaha, jag sa SIRAP!

Ungefär som med hunkan igår, vi bara håller med varandra.

Vi har sett Halv åtta hos mig, Top Model och Efterlyst. Mysigt! Nu är klockan väldigt mycket så jag ska hoppa i säng. Imorgon åker jag till Stockholm!

Vecka 3 med sömnhjälpen har inte gått något vidare för i måndags hade jag inget internet och igår blev det så sent. Jag har fortfarande inte sovit en hel natt sedan jag kom hit (förutom när Johanna var här) men i helgen, då är jag garanterad sömn om jag vet hur min kropp fungerar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0