Utgång

Jag är sjukt laddad! Det är JulYra ikväll och jag slår på stort med en helt ny outfit! Jag har köpt en himla snygg klänning om jag får säga det själv och den är såå Lina. I like!

Jag ska festa bort all tentaångest och leva livet ikväll. Så nu vet ni det! Lite vemodigt är det dock eftersom det är 3 stycken ypsor som ska avgå ikväll, bland annat fina Nina. Men det kommer bli sjukt bra ändå! Det kommer ju serveras julbord och tjejerna försvinner ju inte...

Nu ska jag fixa håret och måla naglarna och försöka vara på nationen om 25 minuter. Tidsoptidmist, ja visst! Men det här är den bästa dagen på länge... :-)

Ps, jag gjorde det förbjudna idag.. Jag köpte bara ett par skor på Skopunkten. Gud förbjude!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Men vilken synd.. att köpa ett par skor bara =)) trodde inte man kunde det ;-)

2009-12-07 @ 10:04:53
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0