Tiden går fort

Jag spelar Betapet och har ingen koll på tiden alls. Jag tror det bestämt är sängdags för imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt, i mina mått mätt, och gå ut på en promenad. Om inte kylan hindrar mig vill säga.

Kvällen i Grannäs var supertrevlig och jag åt och åt. Smarrigt! Sedan bjöds det ju på fika som vanligt så magen stod verkligen i fyra hörn när vi åkte hem igen. Men det var kallt ute, som mest -31 grader på vägen. Det känns inte riktigt okej. Imorgon hoppas jag alltså på ett mildare väder. Jag tror jag skulle behöva lite frisk luft. Men det varnades för ända upp emot -32 imorgon så jag tror jag stannar inne imorgon med.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0