Spännande?

Det händer inget spännande alls i mitt liv just nu.

Det som har varit mest spännande idag är att jag har ställt mig i kö till min brf:s parkering i hopp om att någon dag bli bilägare, eller framför allt få tillgång till en parkering. Jag tycker jag börjar i rätt ände i varje fall, haha..

Sedan har jag suttit och filosoferat om lägenheten några våningar upp.. Kvm-priset är ju galet vill jag lova!

Det händer inget spännande alltså och nu kryper jag i säng och ska försöka filosofera vidare. Imorgon är ju en ny dag och tentan närmar sig med stormsteg...

Kommentarer
Postat av: pappsen

oj då vilka krav du har, det händer väl en hel del spännande runt omkring dig, hur står det till med dina glasögon.

Ja du vilket kvm-pris runt 43500/m2 oj oj då. Jag tittade på några andra med och de såg faktiskt gräsliga ut men utgångsbudet började ändå på runt 1200000-1300000 inte illa eller hur.

Ha det så gått och kör hårt, det kommer härliga tider. Kramisar pappsen

2009-12-01 @ 23:47:24
Postat av: Gina

Duu Lina, kan vi inte få se bilder från din lägenhet? :) Känns som jag har väntat på det sen du flyttade ;) eller måste man komma och hälsa på för att få se? ;) Kram!

2009-12-02 @ 10:53:53
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0