Sista

Sista dagen på detta år! Jag hoppas nästa år kommer bli minst lika bra som det här! Jag har i varje fall 2 nyårslöften som jag ska hålla detta år:

- Renskriva seminarier och föreläsningar direkt efter jag haft dem
- Träna mer

Det borde jag lyckas uppfylla! Jag ska i varje fall göra ett ärligt försök och det är ju huvudsaken. Sedan från och med i övermorgon (imorgon är en frizon eftersom det är dagen efter) så måste jag försöka vända på dygnet och inte sova minst 10 timmar varje natt. Svårt, men det är ju ett måste. Om en vecka börjar jag ju plugga igen!

Nu har Jennie ringt och sagt att kl 16 ska jag vara hos henne och det innebär att jag måste lägga på en rem. Jag bjussar på en låt så länge och så hörs vi framöver, mest troligt nästa år!

Gott nytt år på er mina fina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0