Rättsfall

Om jag så ska kunna något till tentan så är det alla rättsfall i sakrätt som vi har gått igenom på sokraterna. Det kommer jag nog långt med hoppas jag!

Manne ska laga middag idag (ungefär som alla andra dagar) och det kallar jag lyx. Tacos står på menyn och det ser jag framemot! Sedan ska jag tjuvkika på TV ikväll emellan varven.

Imorgon är jag ledig från pluggandet och ska marskalka på nationen. Det är Lussegask och det kommer bli sjukt bra! Det bästa är ju att jag slipper plugga och jag inbillar mig att det kommer göra gott för tentan.

Nä, nu ska jag göra ett ryck..


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Rätt tänkt, det är bra med en paus och avkoppling för hjärnan för att sedan få kraft att till återkopplingen.

Kramisar

2009-12-10 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0