Mobillös

Lycksele är litet och det finns inte mycket i min smak, men det finns ändå mycket för andra smaker! Det är kul att Lycksele finns, men det är inget för mig egentligen. (Egentligen ska jag väl vara tyst här, men det är sanningen som talar). Jag kom hem med en kasse i varje fall.

Ungefär hela dit- och hemvägen sov jag. Jag är så trött så det är inte sant. Jag har haft jullov i 2 veckor och gjort ingenting, men ändå är jag trött. Bad. Tur det vänder mot ljusare tider eftersom jag då skulle kunna springa maraton om nätterna!

Min mobil valde att lägga av i lördagskväll, helt på eget initiativ. Den har ingen täckning och batteriet går inte att ladda eftersom det tydligen inte är ett Sony Ericsson-batteri. Jo, pyttsan! Nu är den i varje fall inlämnad på lagning.

Jag har beställt en kalender också, en jättefin. Nu vill jag bara att den ska komma så att jag kan fylla i den :-)

Nu ska jag försöka klura ut vad jag ska göra resten av dagen. Helst något väldigt oansträngande!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du och tekniken går inte riktigt hand i hand ;)

2009-12-29 @ 00:16:50
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0