Jullov

Behöver jag säga mer? Jag har klarat "väggen" förutsatt att jag klarade tentan, men det tror jag faktiskt jag har gjort. Jag fick ju lyckönskningar ända från Las Vegas så det är nog inga problem! Och mormors reiki tror jag stenhårt på. Vi har ju lyckats förr!

Nu ska jag på systemet för första gången på evigheter. Ska kolla in en klänning också på BikBok, för det är jag värd och sedan ska jag en sväng på nationen också innan det är dags att ladda upp inför kvällen! Jag ska dansa hela natten lång och festa med mina vänner juristerna. Ska bli sjukt kul!

Nu är jag ledig i mer än 3 veckor och jag ska njuta varje sekund!

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS pinglan!!! Njut, det är du helt klart värd =)

Ha en trevlig kväll, vi ses snart <3

2009-12-14 @ 14:46:13
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Mor

Grattiskramar!!

Ha en kanonkväll!!

Pussokram!

2009-12-14 @ 15:31:49
Postat av: Fanny

Härligt sis!! Skönt med lov och njut nu! Är helt övertygad om att du fixade tentan :)



Pussokram

2009-12-14 @ 18:23:50
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Mors HG

Grattis Lina!! Det vågar jag säga:

Njut nu i fulla drag...för drag blir det väl!!??

Du är värd allt som kan njutas efter denna termin.



Kram Reidar

2009-12-14 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0