Familje-

Jag börjar bli värsta morgonbönan, tack vare att jag anlitar folk som ringer och väcker mig på morgonen så jag tar mig upp. Kanon!

Idag blir det familjerätt för hela slanten. ÄktB, SamboL, ÄB och FB - that's it! Det känns som jag kan dessa lagar som ett rinnande vatten - redan, så det kommer gå bra idag. Det vet jag.

Idag kan jag boka resa och åka till New York under våren för 4495 kr tor, om jag vill. Tror ni jag är sugen? OM! Men, för er nyfikna kan jag berätta att det planeras en resa för fullt framöver. Inte till New York då utan till den andra sidan jordklotet. Inväntar bara lite datum och sedan bokar vi, efter jag skramlat pengar förstås... Ni får hålla er till tåls så länge..

Dags att tampas med familjerätten! Och att jag har lov om en vecka gör det hela bara ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0