Enjoy

Jag njuter faktiskt av att plugga den sista dagen. Allt går hur lätt som helst och jag studsar på moln.

Mamma och Reidar var förbi här en sväng och lämnade lite saker, bland annat min lagade vinterjacka så nu är jag redo för kylan hemma i norr! Fatta att jag åker hem snart, helt sanslöst! Sedan fick jag en krans att hänga på dörren och en God Jul-sten och påfyllning i frysen i form av blåbär, hallon och lingonsylt! Här skall fortsättas äta gröt med andra ord..

Nu kommer nog snart Manne hit och vi (han) ska laga lite middag. Sedan ska jag göra det storslagna - baka. Det blir mjölkchokladkladdkaka. Vi åt den hemma hos hans mamma för någon vecka sedan och den är verkligen hur god som helst. Try it, ni blir inte besvikna! Fast vi har hallon istället för tranbär och det funkar nog minst lika bra. Och något 3-timmarssvalnande hinner jag nog inte med ikväll...

Bara för att jag är så snäll idag så bjussar jag på en låt. En liten smörsångare som inte är speciellt gammal, men som är rätt bra ändå. Men den går ju inte upp emot Taio Cruuuuuuz.


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter inte alls så dumt, får prova baka den någon dag =)

2009-12-12 @ 18:40:52
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0