Utgång

Det verkar, verkar, verkar bli mitt favoritställe ikväll - Norrlands så klart. Åh, vad jag är kär i den nationen :-)

Nu ska vi bara klä på oss och cykla till Västra Ågatan och be till gudarna att vi tar oss in. Annars blir det BJs. Men jag hoppas på Norrlands så klart!

7:e dagen av 8 dagar som jag har alkohol i kroppen. Jag kunde inte motstå en öl igår så... (jojo, numer gillar jag öl och det tackar jag Uppsala för!) Dags att bli ändring på det, okej? Omgående punkt.

Och jaaaaa, jag har festat för er alla hemma i Storuman flera gånger om denna vecka!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ni får en nice kväll.. :)

2009-08-29 @ 22:48:03
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0