Storuman by night

Nyss hemkommen och nu ska jag krypa i säng. Jag har spelat badminton och utklassat mig själv i kasshet. Tragiskt... Försökte mms-blogga men det funkar inte. "Fel i serverkommunikation". Någon annan som har samma problem?

Annars har det inte hänt mycket av större vikt ikväll egentligen. Nu ska jag krypa i säng och få mig min skönhetssömn. Imorgon blir det jobb kl 9 och sedan swampsoccer kl 14. Kom dit och spela med oss vettja! Allt är på skoj... Vi är ett gäng som aldrig testa (sedan är det väl några mer vana på det området också som kommer dyka upp), men vi gör det för att vi ska ha kul. Säkert görjobbigt, men då har jag ju provat!

Sedan blir det Talludden om vi lyckas ordna skjuts. Nu ser det lika mörkt ut på den fronten som det är mörkt här ute just nu. Och det är nästan becksvart!

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0