Sovtajm

Oj, vad jag är uppe sent! Nu pyser jag i säng omgående för att orka pallra mig upp imorgon bitti. Kl 9 tuffar Johanna in på gården och då ska vi bara lasta in hennes grejer och sedan åker vi neröver.

Tacos ikväll med pappa, Elin och Linda och sedan har vi kikat på lite friidrott och ätit rabarberpaj. Nu ser de andra en film som Elin och Linda har hyrt, men jag hade inte ro att sitta och se den och jag vet inte heller om den var så bra faktiskt. Får höra med de andra när de sett klart den.

Det ska bli spännande att se om jag har fått med mig allt ner. Jag tror minsann att ett par leggings är på vift någonstans, men tur de är billiga så jag får väl köpa ett nytt par om det krisar sig. Annars tror jag att allt har kommit med, men säker kan man ju aldrig vara.

Nä, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0