Nu åker vi!

Nu har jag nyss vaknat och ska äta lite frukost. Sedan blir det att packa in i bilen och vänta på Johanna som kommer om en timme och sedan ger vi oss av. Nu längtar jag lite faktiskt till Uppsala, även fast det känns trist att lämna Storuman. Som sagt - blandade känslor, men det kommer bli bra det här!

Så dagen ska vi tillbringa i bilen och ikväll får vi se vad som händer och sker för mig och Johannas del. Vi funderar på utgång och det vore ju inte helt fel faktiskt! Vi får se när vi kommer till staden hur vi känner oss.. Soffan är ju inte fel den med och på tal om soffa så får jag min nya om cirka 3 veckor hoppas jag! Kommer att bli mycket bra.

Hej då Storuman! Vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0