Nickname

Nu har jag lyckats fördriva några timmar med att slöa i soffan och halvsova emellanåt. Solen lyser fortfarande.. med sin frånvaro.

Förresten, jag har ju inte hunnit berätta om mitt nya smeknamn (och jojo, jag skulle visst vilja heta det på riktigt). I helgen hade jag turen att se Byggis här i Storuman och ja, jag ungefär dog. Han är ju en het och det är lite skrämmande att vi nu har setts flera gånger på bara några meters avstånd i sommar. Gör om det ni om ni kan, ni som har Mikael Persbrandt som ert riktiga ögongodis! I varje fall berättade jag det för Johanna-panna och efter helgen fick jag ett nytt smeknamn i vår lilla sms-konversation: Gulligullan Byggmark. Gissa om jag gillar det???!

Och jag är så jävla nördig så jag har en bild på honom som bakgrundsbild på datorn.

Jaja, nog om detta. Nu ska jag göra mig lite anständig och pallra mig upp till Maria sedan ska vi vidare och fika :-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha, du är så rolig baby :) Kan inte fatta att du tycker att han är ögongodis men det är ju tur att folk har olika smak så man slipper slåss om samma killar :D



Pöss på dej Gulligullan Byggmark! :D

2009-08-05 @ 13:38:48
URL: http://ninagoestogreece.blogg.se/
Postat av: Lina

Absolut, det är en jäkla tur det. Fast jag måste erkänna, han är snyggare på bild än i verkligheten!

2009-08-05 @ 19:09:04
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gick du fram och snackade med han??



"du, vi sågs ju på grabbarna grus" (eller vad stället hette)



hihi...



kram

2009-08-05 @ 22:30:19
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0