Mucho

Det händer mycket här nu. Så mycket att jag inte hinner blogga om allt roligt som händer!!

Kräftskiva igår med ypsorna och det var så sjukt kul! Oj oj, längtar redan till nästa år!

Idag har jag varit domare med Carro på juristnollningen. Det var trevligt, fastän jag inte var riktigt pigg sedan gårkvällen. Och ikväll har jag ätit middag med en massa reccar och varit på reccemottagningen och skyltat för Ypsilon!

Nu funderar jag på om jag ska gå till V-dala en sväng och hälsa på lite jurister eller om jag ska joina sängen med Johanna. Hmm...

Men jag har ett problem - jag tror min frys börjar ge upp hoppet om livet. Icket bra... Det måste jag fixa snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0