Min Umeå-resa

Eftersom jag var sämst på att blogga igår för kameran på telefonen vägrade ta bra bilder så får ni titta in gårkvällen på Ninas blogg istället. Speciellt detta inlägg där kvällen är i bilder. Kika in och trippla läsarstatistiken för damen!

Jag kom till Umeå kring 17 och sedan hälsade jag på morfar en sväng och sedan åkte jag hem till casa de la Nina och fick mat serverad av kocken (Nina). Smarrigt värre och sedan blev det att göra sig i ordning inför kvällen. Därefter hoppade vi in i bilen och körde till förfesten. Därefter blev det Rex och det kan Nina förklara bättre än mig över hur det var. Till slut pallrade vi oss hem till Sofiehem och sängen.

Imorse blev det frulle och lite surr innan jag rullade vidare mot sjukan, sa hejdå till sötaste morfar och sedan rullade vidare hem till Stensele.

Det var iaf hur trevligt som helst att hälsa på i Umeå och se Rex. Så nu har jag gett Nina en bautakram för nu ses vi ju tidigast till jul eftersom hon ska tillbringa hela året i Thessaloniki, Grekland.

Jag önskar att jag hade Ninas playlist på Spotify och hennes badrum för det var grymt. Det räcker bra långt som förfest ska ni veta! Nä, vi hade det himla trevligt ihop. Synd bara att tiden gick så fort!! Nästa sommar har vi bestämt att vi ska styra upp något mer avancerat än såhär och då måste ju Nordini vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0