Middag på Uvvägen

Idag var det sista jobbardagen med chefen och han bjöd på tårta. Smarrigt värre! Nu är det bara imorgon kvar och sedan är den här jobbsommaren över.

Efter jobbet åkte jag och pappa till Gunnarn för middag. Supergod mat och den det bjöds även på min absoluta favorittårta. Så två tårtor på en dag! Inte illa :-) Och jag åt för fulla muggar. Jag önskar att jag kan göra den tårtan själv men har provat en gång och misslyckades totalt så jag vet inte riktigt om jag vågar prova på igen. Men i och för sig var det några år sedan sist..

Vi hade i varje fall supertrevligt ikväll! Mycket lyckat!

Jag och Johanna har nu fixat tält, liggunderlag och annat smått och gott inför morgondagen. Har packat ihop litegrann nu och tänkte krypa i säng och försöka ta mig upp i tid imorgon och packa det sista.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0