Hembygdsgården

Har tillbringat en dag på playan tillsammans med en hel hög brudar och barn. Lite läsning och fika och faktiskt två dopp (kärringdopp), men det var faktiskt rätt skönt trots att det var iskallt! Jag är då iaf så himla nöjd för inte ett enda moln har skymt solen idag. Det har varit moln på himlen, men de har hållit sig borta från solen och det gillar jag. Det ska ju tydligen vara ännu finare imorgon och jag jobbar bara till 14.30. Gött!

Annars har det inte blivit mycket annat gjort idag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta lite mat och därefter ladda inför bion. Tydligen ska jag inte ha alltför höga förväntningar på den så därför förväntar jag mig ingenting då.. Men hallå, den måste ju ändå vara bra. Det är ju Harry Potter!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lina, den är SUPER BRA!!!! Smaken är ju som baken..=)

2009-08-06 @ 19:01:41
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0