Harry Potter

Allas vår älskade Harry Potter. Filmen var klart sevärd, men det var inte den bästa filmen som har gjorts. Boken var bättre, om jag minns rätt. Det var ju några år sedan jag läste den.. Jag väntar i varje fall med spänning på nästa film och nästa för det är ju faktiskt två filmer kvar trots att det bara är en bok kvar i böckernas värld.

I varje fall var vi då på den mest pratsamma bion någonsin och det var väldigt störande! Jag förstår inte varför man inte kan hålla tyst när man ser på bio? Jag går ju inte dit för att höra tisslande och tasslande direkt..

Men den var sevärd så se den om ni inte redan gjort det!

Nu ska jag krypa i säng. Jobbar imorgon från 9.30 - 14.30 och sedan ska jag till playan. Det ska ju vara underbart väder imorgon med. Härligt värre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller m dig om tisslande på bion jag blev även `skrämd´ av några gapflabb emellanåt precis i mitt öra Kram Mia N

2009-08-07 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0