Härligt värre

Det är ändå härligt att vakna upp i min säng, i min lägenhet där allt är mitt. Jag tror aldrig jag skulle ha trivits lika mycket om det inte vore för att jag bodde i lägenhet. I korridor skulle jag nog vantrivas tror jag för jag gillar att allt det här är mitt och jag har lite space ändå!

Nu steker jag en omelett till frukost och inväntar pappa som är på möte. Vi ska ut på ICA MAXI och storhandla, sedan hinner vi nog handla någon annanstans innan han åker hemöver.

Johanna återvänder till Uppsala idag och jag håller tummarna för att de ringer från Juridicum här i Uppsala och säger att hon har fått en plats.

Kl 17 ska jag på kräftskiva med Ypsilon. Kommer garanterat att bli en sjukt bra fest för det blir det ju alltid med de där pinglorna! Jag ska baka en äppelpaj till kvällen, gjord på mammas och Reidars trädgårdsäpplen. Smarrigt värre! Kvällen kommer nog bli kanon!

Nu är omeletten färdigstekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0