Guldregn

Jajemän, det kan man nästan säga. Kul att grannen har skrapat fram något som kan ge så mycket som 30 miljoner om hon har tur. Nu håller jag tummarna för henne!

Jag och Jennie lunchade på hotellet idag - det enda ställe som jag tycker har bra mat här i Storuman. Dessutom stod det palt på menyn. Vilket sammanträffande!

Sedan gick vi på en shoppingtur här i Storuman och jojo, visst kan man spendera pengar här med! Köpte ett par träningsbyxor på Wip Outlet och gardiner, grytlappar, grythandske, fransgardin och två bordslöpare. Och en skål från Bizy. Kakfatet "Glad". Supersött och jag vet precis vad jag ska göra med det. Det får ni se sen när jag är i Uppis!

Så, nog har jag spenderat pengar alltid. Tur det är löningsdags snart!

Vi har i varje fall haft himla trevligt idag jag och Jennie. Synd bara att sommaren har gått så fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0