God morgon världen!

Nu har jag vaknat och ätit frukost så nu ska jag bara göra mig i ordning för att sedan åka upp och jobba idag. Det är bara tre dagar kvar nu!

Sedan på lunchen så ska nog jag och Johanna handla inför vår fjälltur eftersom det ser ut att vara den bästa tiden att försöka sammastråla och fixa det, OM nu inte hon måste åka buss hit för då blir det inget av det.

Ikväll när jag slutat jobba så måste jag börja packa inför helgen. Vad jag ska ha med mig är fortfarande ytterst oklart, men jag har fixat skor, jacka och ryggsäck. Och tält förstås.. Och det andra löser sig väl med tiden hoppas jag. Jag hade velat åka ut i blåbärsskogen, men jag vågar inte åka själv och jag vet inte om någon är så sugen på att hänga med vid den tiden när myggen håller på att komma fram?

Idag fyller mitt kära gudbarn 1 år! Stora killen ju! Grattis, grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0