Favorit

Ungefär så här skulle jag också summera Lady Gagas spelning i Östersund. Räkna bort tivolit, sockervadden, karusellerna och avgrundsvrålen från Fritt fall så har vi Storsjöyran istället.

Och jag håller med: Varför tog jag inte platåskorna?
Och sämst var nog "Beautiful, dirty, rich" men bäst var inte "Eh, eh (nothing else I can say)", men vilken som jag tyckte var bäst vet jag inte riktigt.. Ungefär alla var ju bra!


Och jag håller med om den långsamma version av "Poker face" var lite väl lång.


Så, där har ni det!


Lady Gaga är inte så snygg, men samtidigt är hon sjukt jävla snygg och hur cool som helst! Och henne kvittar det att hon ser ut spritt språngande naken ut på scen. Stenhårt!

Jojo, hon är grym! Ja... jag tror ni förstår det nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0