En dag på stan

Jag lyckades pallra mig till stan och kom hem med alldeles för många kassar. Tur jag fick lön i tisdags! Underkläder, ett par träningsbyxor och kläder från H&M.

Jag fick skynda mig hem och svira om inför träningen. Bräda så klart, som vanligt på torsdagar. Jag lovar er att det känns att jag inte tränat på hela sommaren. Herre gud så pinsamt, men det ska bli ändring på den fronten!

Käkar en banan nu och önskar att Johanna var här så att köttbullar och makaroner stod färdigt, men nu har jag varken tid eller ork att hinna fixa till det. Men hon kommer ju till helgen! :-) Sedan ska vi gå på gårdsfest på söndag här med huset och jag ska gå på "vattna-blommorna-jakt". För övrigt så saknar jag mina blommor som fortfarande står hemma på Alprosvägen. Det ser så kalt ut här!

Nej, nu har jag inte tid med det här. Reccemottagning ikväll och sedan utgång. Ni får säkert en uppdatering ikväll, om ni har tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0