Empty

Eftersom jag och Johanna var ungefär tanklös tidigare idag har vi inte mycket till alkohol, men ikväll tömmer vi spritförrådet som består av Asti, festisvin, vin sedan urminnes tider (om det ens går att dricka?) och en och en halv flaska likör 43. Jojo, det här ska nog. Sedan får jag helt enkelt fylla upp krisförrådet senare för nu kommer det ju väl till pass att tömma det.

Vad som händer ikväll är oklart ännu men jag har i varje fall lyckats övertala Johanna om utgång. Jag skulle vilja gå till Norrlands för alla reccejurister är ju där och jag måste ju spana in om det finns några hetingar! I och för sig såg jag ju alla i tisdags, men jag var inte i mitt bästa skick så jag skulle behöva spana mer! Sedan tror jag nog att Johanna vill spana lika mycket som jag! Det är ju kanske hennes blivande kursare. Så antingen försöker vi oss på Norrlands eller så blir det BJ.

Men här ska tömmas spritförråd!


Kommentarer
Postat av: Mor

Åhh... herrejessus....;)

Ha så kul ikväll!!!

Pussokram!!!

2009-08-29 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0