Bedtime

Nä, nu ger jag upp för idag. Nu är det dags att krypa ner i sängen, läsa lite och sedan släcka lampan när ögonen blir för trötta.

Nu lutar det mer mot Umeå imorgon faktiskt. Egentligen skulle jag behöva vara hemma, men jag vet inte varför faktiskt. Det är bara en känsla i magen, som om det är något jag inte kommer hinna med annars.. Hmm.. Ska sova på saken

Har lite jag måste fixa imorgon förmiddag i varje fall innan jag kan tuffa vidare så jag tänkte kliva upp i tid och ta tag i sakerna. Det är nog snart dags att börja samla ihop alla saker som jag har i hela huset också så jag hittar dem när det väl är dags att packa ihop och pallra sig mot Uppis.

Nä, nu lämnar jag planeringsstadiet för att sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Gött! Klart du ska hit! Hur tar du dig hit osv? kör? :)

2009-08-11 @ 06:23:34
URL: http://ninagoestogreece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0