Swisch

Dagen har gått fort, men jag hann inte alls med allt jag hade tänkt. Får lägga på ett kål imorgon. Det märks när man tar ledigt en stund. Det blir så svårt att komma in i rutinerna igen då.

Samma sak med träningen. Har varit på skivstång+kondition ikväll och det var så skönt att få röra på sig! Men eftersom jag inte tränat på en och en halv vecka var det jobbigare än vanligt!

Jag misslyckades med min smoothie ikväll. Hela innehållet for på bänken.. Jag hade tänkt bjuda på en bild, för det blev verkligen kaos, men jag besparade er det. Så kul ska ni inte få ha idag :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen på en gång. Vi har seminarium kl 8.15 imorgonbitti.

Jajemän Ebba, du hade rätt. Det är Erikas klass. Där gick hon i klass 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0