Strålande sol!

Basgruppsmötet blev inställt och vi tar det imorgon istället. Skönt, då kanske man har lite mer kött på benen.

Det är så vackert väder idag så jag önskade att mina trädgårdsmöbler stod ute på balkongen, men när de ska hamna där är en bra fråga. Jag tror inte jag orkar släpa bordet från vinden som är fem våningar upp och jag tror inte det ryms i hissen. Lagom till hösten kanske... Annars hade jag bultat på mig en massa filtar och satt mig där ute för att plugga. Får se vad jag gör åt den saken.

Ska läsa lite skadeståndsrätt nu resten av förmiddagen och sedan laga lite mat hade jag tänkt. Jag skulle ha tagit mig iväg till EM också för de har kampanj på några soffor jag vill kika på. Desto värre ligger affären i helt fel ände av staden och att cykla dit är nog ingen höjdare. Kampanjen går ut den 20:e och helst vill jag dit så snart som möjligt så de inte hinner bli slutsålda. Får väl åka buss helt enkelt..

Dags för lite skadeståndsrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0