Soliga fredag

Soligt värre ute och det är fredag. Kan det bli bättre? Ja, om jag slapp plugga idag!

Om en halvtimma kommer Malin och Isabelle hit och vi ska ha genomgång av seminarier bara för att repetera lite inför hemtentan. Jag har vänt upp och ner på hela lägenheten i jakt på strumpbyxorna jag hade igår, men jag hittar dem inte! Jag blir galen!!! De är ju mina favoriter och jag hade dem ju igår! Jaja, jag har 25% på KappAhl i helgen och det är där jag har köpt dem så jag ska dit och inhandla några par. Nu får jag ta på mig ett par leggings istället och visa min snygga bandagering om vänster fot. Hett! För jag vägrar ta på mig mina "vinterstrumpbyxor"...

Kl 11.20 ska jag till tandläkaren. Spännande... Mindre spännande är att jag kommer få en faktura på ca 600 kr för försäkringen. Tur jag får pengar idag!

Nä, nu ska vi köra järnet med seminarier så jag kan var ute och sola imorgon och kanske på söndag och molntäcket luckras upp. Imorgon tänker jag sola hur som helst!

Och jag får äta mitt fredagsnaturgodis idag. Underbart! Åh, vad jag gillar fredagar! Foten börjar bli bättre nu så imorgon tror jag att jag ska försöka mig på ett jympapass. Blir galen av att inte få träna.

Frukost nästa och lite röjning. Jag kanske hittar mina strumpbyxor till slut.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Faktura från försäkringen? vad då?

2009-04-24 @ 11:08:08
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0