Slö

Det har varit tröttsamt idag, fastän jag sovit mycket (tycker jag) i helgen. Till slut visste jag inte ens vad jag läste och då är det illa och jobbigt! Speciellt när man vet att det man läser måste gå in i huvudet.

Har varit och tränat och just ätit middag. Nu ska jag renskriva lite och få ordning på mina papper som ligger och dräller över hela lägenheten.

Det har varit strålande sol idag, men fortfarande kallt ute. Brr... Ge mig sommar! Men till helgen ska det bli fint, fint, fint! Titta själv! Dock ska jag ju plugga heeeela helgen inför hemtentan. Jippie...

Jag har MMS-bloggat idag, men allt verkar inte ha kommit upp.. Hmm, what's the problem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0