Skärtorsdag

Idag hade jag tänkt sova min skönhetssömn och sova tills jag vaknade, men 08.39 slog jag upp mina gröna. Okej, jag sov tills jag vaknade, men jag hade ju sett framemot att få sova ännu längre. Just typiskt, men jag var ju rätt pigg ändå. Låg i sängen och läste en stund, men nu har jag tagit mig upp.

Jag ska luncha med ÅM idag och sedan ska jag och pappa kolla på soffor på RA:s. Lite inspiration är ju aldrig fel! Vad dagen sedan har att utvisa vet jag inte riktigt ännu, men det återstår att se. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt.. Underbart!

Snön faller utanför fönstret och jag bara myser. Lite tråkigt att åka ifrån värsta försommarvärmen bara, men jag tar igen det framöver istället! Fanny som inte är hemma på påsk kan ju glädja sig med att det är fint väder söderöver!




Bilder från SMHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0