Saturday

Då var det lördag, igen. Förra lördagen satt jag vid den här tidpunkten och knåpade lite på mitt PM och sedan satt jag på ett renskinn i solen resten av dagen. Idag blir det andra grejer.

Jag ska iväg och träna nu kl 10 och sedan järnet hem för att duscha. Kl 12 har vi möte om Kvalborg, dagen innan Valborg, då vi ska ha dam-middag och eftersom jag är kalaspingla (matansvarig) så är det ju inte oväntat att jag ska hjälpa till med maten.

Därefter är det lördagsfika, så då ska jag trycka i mig en baguette eller en smörgåstårtebit. Sedan blir det hem för att göra sig i ordning inför kvällen, SkvaderDam. Jag måste stryka klänningen och göra mig i ordning till senast kl 16 då vi ska befinna oss på Studentvägen för en fördrink innan vi åker vidare mot Norrlands för att tillbringa kvällen där.

Dags att bege sig iväg till gymmet nu. Det blir Ekeby denna gång, första gången på denna termin, men jag gillar inte stället så mycket egentligen, det är uppförs både dit och hem, men det passade bäst ihop med dagens planering.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du me tösen

vårsolkramar pappsen

2009-04-04 @ 10:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0