Sängdags

Nej, nu tänker jag inte vara uppe längre. Har seminarium kl 8 imorgon och jag är lite orolig över att jag inte kommer att kunna ta mig upp i tid. Har varit så trött på morgnarna sedan jag kom tillbaka hit. Undra om tuppen gal ända hit? Men jag måste ta mig upp! Vi har ju ny lärare imorgon och nytt område och det ser jag framemot!

MIssar tyvärr 24 ikväll, 3 gången i rad! Synd att reprisen går ännu senare på söndagkvällar. Vem orkar vara uppe då om man inte jobbar natt? Inte då jag...

Imorgon får jag stilla mitt sötsug med naturgodis. Det har blivit en fredagstradition..

God natt!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Stora varma kramar från pappsen

2009-04-02 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0