Packning

Jag är sämst på att packa. Väskan är redan full och jag har inte fått med mig allt jag vill ha. Gissa om jag gruvar mig inför sommaren när jag ska ha med mig i stort sett hela garderoben? Jag får börja slussa hem i förtid! Det finns inte en chans i världen att jag får ta med mig allt jag vill på planet.
Men jag börjar bli bättre på att packa, det är ju positivt.

Ikväll berättade jag för Ida som är på andra sidan jordklotet att jag har hört ryktas om att Nyfiket har stängt, för alltid. Då säger hon såhär:

"Det var det sämsta jag har hört sen jag kom hit. Det var skandal"

Jag kan inte annat än hålla med... Jag kommer sakna alla goda luncher som jag åt där hela förra sommaren...

Nu ska jag krypa i säng. Vi har seminarium kl 8.15 imorgon med.


Kommentarer
Postat av: anna

det ska bli väldans intressant att se hur tusan vi ska få oss hem på tisdag med all packning..=)=)

2009-04-08 @ 10:36:39
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0