Nästa dag D

Idag gäller det! Om drygt 45 minuter släpps hemsidan och då är det hårt pluggande i ett helt dygn framöver. Tanken är ju inte att man ska sitta 24 timmar, men man vet ju aldrig hur svårt det kan vara. 24 timmar sitter jag då inte, för så länge orkar jag inte vara vaken. Maxpoängen är även här 10 och jag vill ju ligga ungefär i toppen för att ha bra försprång till tentan den 3/6. Viktigt!

Det ska bli fortsatt varmt ute, men mindre soligt. Får jag uteabstinens tar jag med mig datorn ut och skriver på balkongen. Mysigt!

Kring tolv-ett ska jag cykla ut till Flogsta och äta lunch med Malin och Isabelle och surra lite. Blir bra!

Nu ska jag klä på mig och gå ut på en liten promenad för att lufta lungorna lite och ladda upp inför hemtentan. Sedan kör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0