Klassisk musik

Klassisk musik + hemtenta är en oslagbar kombination. Helt klart en bättre kombination är tvätta kläder och hemtenta för det var inte givande för hemtentan. Tvättmaskinen gick då varm, hela 4 gånger, så det var väl givande för tvättkorgen tror jag. Dock har ju tentan all fokus just nu och därmed tappades det lite av den där, verkar det som.

Helt plötsligt har jag knåpat ihop 9060 tecken. Ljuvligt! Nu återstår lite finslipande och sedan kryper jag i säng. Jag ställer klockan på 06.00. Tror jag måste be någon agera min väckarklocka för jag lär inte vara på topp då.

Jag och Jennie hade ett givande samtal ikväll om bland annat självkänsla. Hon försökte sig även på att förstå min hemtenta och min argumentation och hon höll med mig till 100%. Jag hoppas att vi har rätt i vår diskussion!

Sista rycket nu, snart slår klockan 0.00. Skönt om man låg i sängen då, har ju varit aktiv i 14 timmar med denna tenta, men det är nog önsketänkande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0