Härligt!

Det är torsdag idag, och ni som följer min blogg vet ju att jag gillar torsdagar! Det jag dock inte gillar med denna torsdag är min stukade fot vilket innebär att jag måste skippa kvällens brädpass. Tråkigt, men jag kanske ska njuta av det fina vädret istället ;-)



Alldeles underbart ju! Jag blir bara glad när jag tänker på det!

Dagen består först i seminarium och sedan blir det plugg på JB resten av dagen. Ska läsa rättsfall och summera samt renskriva lite. Jag har egentligen inget att göra just nu annat än repetera eftersom vi nu alldeles strax är färdiga med skadeståndsrätten och arbetsrätten börjar vi läsa först om en vecka, efter valborg. Skönt!

Dags att svira om till en klänning och njuta av det fina vädret hela dagen. Man måste ju passa på!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skulle vara kul om du ville komma och hälsa på en gång innan du åker hem för sommarlov. :)



P.S Har en väska till dig, vi får in 100 st! :D

2009-04-23 @ 16:24:38
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

alltså, förutom min födelsedag.. ;) för jag hade ju hoppats att du kunde stanna hela helgen!

2009-04-23 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0