Föreläsningsdag

Mellan 10-14 har vi fortsatta föreläsningar om skadeståndsrätten. Mitt i lunchen, men jag får väl köpa mig en macka i någon av rasterna. Har suttit och läst och försökt hinna med de 90 sidorna nu på morgonen, men har inte riktigt avklarat det ännu.

Kl 14 har vi första basgruppsmötet med nya gruppen. Handen på hjärtat tror jag inte att någon har hunnit göra uppgiften färdig för det blev lite dålig tajming denna gång. Vi får väl reda ut den tillsammans helt enkelt. Har han handlat culpöst eller ej?

Nu ska jag göra mig i ordning och läsa lite mer tills det är dags att gå till Eko och tillbringa resten av dagen där. Ikväll blir det träning igen. Det var länge sedan sist, rättare sagt två veckor sedan. Så kan det gå när det har varit fullt upp och sedan en förkylning på det, men nu är jag redo igen!

Kommentarer
Postat av: ÅM

jag blev så glad över ditt telefonsamtal imorse, behövdes verkligen <3

2009-04-01 @ 10:42:58
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0