Ett leende på läpparna

Jag kunde inte annat än le när jag fick det här paketet i brevinkastet. Jag förstod direkt att det var något kul!



Och visst hade jag rätt! Tack sötnosar! ♥
Jag sitter och storflinar åt er. Ni är ju alldeles för underbara och jag gillar er! Ni gör mig verkligen superglad här borta i Uppsala. Om ni bara visste... Tänk om jag själv kunde vara lika uppfinningsrika som ni!
KRAM på er!

Just nu har jag ingen användning för medicinen, men det kanske kommer någon dag framöver. Det är sånt som kan gå med snigelpost ;-) 



Det förgyllde min dag som annars blev urtrist eftersom det visar sig att Jennie inte kan komma hit andra helgen i maj som planerat. Men vad ska man göra när pengar inte växer på träd?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men så gulligt! :)

2009-04-25 @ 18:38:43
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0