En dag på stan

Hela dagen har jag sprungit på dagen känns det som och jag har inte sovit nåt. Har inte varit trött alls, men nu börjar tröttheten komma smygande. Det blev lunch på Stocken med Malin och Isabelle och sedan shoppade vi lite. Vi har besökt systemet och handlat inför valborg och jag har köpt ett diadem på Gina och bytt ett par skor. Nu är jag nöjdare!
Jag hade ju lovat mig själv att shoppa efter hemtentan, men idag orkade jag inte gå in för det till 100%. Jag åker nog till Sthlm i helgen så jag får shoppa där istället :-) Bättre utbud om inte annat...

Nu jag kom hem pratade jag och mamma om vilken middag jag skulle laga. Hon föreslog supergod potatissallad och med kyckling. Jag tog fram kycklingen och sedan ringde Malin och undrade om vi skulle äta en glass ihop. Det tackade jag inte nej till så jag for in på stan igen. När jag väl var hemma så orkade jag ju så klart inte laga någon mat för nu är det sent och jag ska bara avverka några OTH-avsnitt innan jag kryper i säng. Är sjukt trött just nu, men det känns lite för tidigt för att kunna sova och för ljust!

Tll m iddag blir det nudlar istället. Blä, men det är så mycket en trött student orkar med efter ett hårt dygn av intensivt pluggande. En personlig kock skulle man ha haft också! 

Nu har de kokat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0