En dag med tjejerna

Åh, mina tjejer är ju för underbara! Vi har gått igenom 7 seminarier tillsammans, alla innehållande avtalsrätten. Vi har suttit på balkongen och ätit lunch i strålande solsken, ätit glass, surrat en massa och bara myst. Det blev väl inte så mycket plugg som vi hade tänkt, men det var riktigt bra ändå! Vi har ju ändå varann på hemtentan.



Besöket hos tandläkaren gick bra. Jag lovade att börja använda tandtråd och skölja med flux, så om ett år ska jag se till att vara på risken 0 istället för 1. De pengarna jag sparar kan jag istället lägga på en fin klänning ;-)

Jag skulle behöva renskriva de tre sista seminarierna, men det struntar jag i. Ska sätta mig på balkongen i strålande sol sken och över 20+ för att läsa lite. Underbart!

Vad som händer ikväll är fortfarande oklart. Kanske blir det en öl med Malin, hennes pojkvän Jakob och Isabelle på någon uteservering, annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Men det löser sig, jag har ingen panik... Kanske en spontanutgång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0