En av dagarna D

Det blev fort morgon i natt. Tur det är ljust ute på morgnarna, annars skulle jag inte tagit mig upp idag tror jag.

JB hela dagen lång. Jag ska nog ta med min en bok av Adlercreutz och låtsas att jag ska bli bra på avtalsrätt.

Kl 15.15 gäller det. Då får jag tillbaka mitt PM. Det är lite nervöst. Jag hoppas innerligt att det är bra! Efter det blir det basgruppsmöte kl 16 och sedan tänker jag inte plugga mer idag, utan jag ska väl renskriva ett eller annat seminarium. Jag skulle även behöva laga mat, men vet inte riktigt vad jag ska laga? Tror det får bli detta för bönor, fetaost, lök och krossade tomater har jag hemma. Men jag ska koka ris till också.. Värsta vegetarianmaten och jag som är så anti det, men jag tror det där kan bli gott! Kan det bli den 25:e snart?

Nä, nu har jag svamlat nog. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0