Bad day

Dagen har gått så sakta och sista seminariet inom skadeståndsrätten är bland det tråkigaste jag någonsin har gjort. Jag trodde vi skulle få slippa EKMR fram tills T6, men icket, här plockar de fram konventionen igen, men nu tillsammans med skadeståndsrätten.

Det värsta är väl att jag gör så gott jag kan, men ändå kan jag inte svara på frågorna. Jag förstår inte vad de vill ha ut av seminariet alls. Då försvinner all disciplin på en gång!

Ont i foten har jag också. Kanske kan stämma lastbilsföretagen. Det föreligger ju faktiskt ett orsakssamband, för hade inte lastbilen varit i vägen så hade jag inte behövt ta en omväg och hoppa över räcket och landa snett. Jaja... Kul med träningen, den rök ju på en gång. I och för sig är det vilodag idag, men imorgon då? Och framöver? Jag vet inte om jag har stukat foten ordentligt någon gång, så jag vet inte hur länge det tar för den att läka heller..
Betty har också stukat foten, så vi kan bilda en klubb. Hon sa att nu har hon all anledning till att bli proffs på straff- och processrätt. Jag instämmer och säger att jag har all anledning att bli proffs på förmögenhets-, fordrings- och skadeståndsrätt. In my dreams...

Orvars ikväll, om jag orkar ta mig dit med min fot...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Hoppas foten mår lite bättre ikväll <3

2009-04-21 @ 22:01:10
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0