At the airport

Jag och Emma hade en riktig mysig stund från det att vi satte oss i tåget tills vi skiljdes åt för ett tag sedan. Vi surrade om allt från himmel och jord och satt och smuttade på supergoda smoothies tillsammans. Tänk om jag själv kunde göra så goda! De var ljuvliga..

Hennes plan gick lite tidigare än mitt, tror det lyfter i detta nu ungefär, så nu sitter jag här ensam. Får väl se om det dyker upp någon "Storumankändis" närmare avgång, planet är ju ändå fullt och någon av dem borde jag ju faktiskt känna..

Jag trivs så bra här på Arlanda. Jag skulle vilja resa jämt :-) Synd bara att det är hutlösa priser här!!!

Kl 20.15 hämtar Jennie och Maria mig på Storumans flygplats. Mysigt vill jag säga. Jennie var världens gulligaste som för 7 veckor sedan proppsade på att få hämta mig ikväll. Sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0