All day long

Det bästa med att kliva upp och börja plugga kl 8 är att jag inte behöver plugga så länge utan det går rätt fort att göra mina 8 timmar. Det är nog det enda bra, om jag tänker efter.

Seminarium kl 8.15 till 10, därefter JB hela dagen. Ska luncha med Carro. Vi har inte setts på evigheter så det blir trevligt! Jag har då det jag gör idag och går nog ändå inte hem förrän vid 18 som det ser ut nu, eller när jag blir färdig med torsdagens seminarium.

Kl 19 ska några tjejer från Ypsilon träffas på Orvars och äta ihop och umgås. Jag står i valet och kvalet om jag ska gå eller inte gå. Får känna efter under dagen helt enkelt. Nu är jag då så trött så jag skulle inte vilja göra något, men jag hinner nog rycka upp mig!

Idag är det 3 år sedan jag tog körkortet! Vad tiden går snabbt egentligen. Jag minns den dagen som igår. Har nog aldrig varit så nervös förut....

Nog om detta, dags att göra sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi skulle få tag på 25st väskor, ska absolut fixa en till dig! :) I will do my best...

2009-04-21 @ 10:49:06
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0